Mere la cuptor - Din bucatarie, cu pasiune

luni, 3 decembrie 2012

Mere la cuptor

Provocarea secreta de luna trecuta (da, stiu, am intarziat) m-a surprins in mod placut cu blogul Ioanei. Pe care il stiam din scoarta in scoarta pentru o provocare anterioara a Amei. De data aceasta am ales mere la cuptor, care au reusit prin simplitatea si aroma lor sa-mi umple casa de amintirile si miresmele copilariei. 





Am luat cateva mere mai mari, le-am curatat coaja "in spirala" (sa fie mai frumoase, nu e obligatoriu), le-am scobit cu varful unui cutit si le-am asezat frumos in tava. 

Le-am umplut scobitura cu nuci tocate marunt, zahar, scortisoara si un strop de miere. 



Le-am dat apoi la cuptor cam 40 minute pana s-au copt.  Timpul de coacere variaza in functie de marimea merelor si temperatura cuptorului.Le-am savurat calde. Mergea de minune o inghetata de vanilie langa, insa eu nu am avut. Data viitoare sigur voi avea grija sa am prin casa. 


 
Bon appetit!


14 comentarii:

  1. Bune merele coapte! :)
    O saptamana frumoasa, Micky!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata, tare frumoasa prezentare! Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Something we always order out if available. Can't wait to try at home, thanks for sharing.

    RăspundețiȘtergere
  4. Delicioase, multumesc pt reteta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram