Briose simple de post (reteta vegana) - Din bucatarie, cu pasiune

vineri, 7 aprilie 2017

Briose simple de post (reteta vegana)

Fie ca tineti post sau pur si simplu va doriti o reteta de briose fara prea multe ingrediente si usor de facut, aceste mici prajiturele va vor satisface pofta de dulce. Se fac foarte usor si sunt bune  la cafea, sau pentru cei mici. 

Le puteti face simple, sau cu cacao doar adaugand in compozitia de baza 2 linguri de cacao. Puteti sa variati si sa adaugati bucati de fructe dupa plac: mere, banane sau capsuni. Sau chiar bucati de ciocolata, de ce nu? 



Avem nevoie de: 

- 200 g faina 
- 150 g zahar 
- 1/2 pachet praf de copt 
- 170 ml apa fierbinte
- 3 linguri ulei 
-  esenta de vanilie sau coaja de lamaie  (optional)
- 2 linguri cacao (pentru varianta cu cacao) 

Cum se face:

Preincalziti cuptorul la 200 grade C si pregatiti o tava de briose (eu am folosit forme de briose din silicon). 

Amestecati toate ingredientele uscate intr-un vas. Adaugati apoi apa fierbinte si uleiul, coaja de lamaie sau vanilia daca doriti, si amestecati cu o lingura. Daca vi se pare prea groasa compozitia mai daugati putina apa. Aluatul trebuie sa fie similar celui de chec, destul de gros dar totusi sa curga de pe lingura (cam ca o smantana mai groasa)

Eu am impartit compozitia in doua si am facut jumatate cu cacao. 

Puneti in forme si coaceti timp de 15 minute aproximativ, pana ce trece testul cu scobitoarea. 








Bon appetit!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram