Jeleu de iaurt cu aroma de rom si scortisoara - Din bucatarie, cu pasiune

miercuri, 8 octombrie 2014

Jeleu de iaurt cu aroma de rom si scortisoara

Cateodata avem nevoie de atat de putine ingrediente pentru un desert usor, rapid si sanatos. In cazul meu, am folosit iaurt degresat si indulcitor, pentru ca atatea prajituri cate am facut in trei ani de blog s-au cam lipit pe ici pe colo:) Asa ca asteptati-va de acum incolo sa mai vedeti si retete dietetice pe blog. 

Daca nu sunteti la dieta, puteti folosi zahar in loc de indulcitor si iaurt gras in loc de cel degresat.


Ingrediente

- 400 g iaurt grecesc degresat (0.1% grasimi) 
- indulcitor pudra dupa gust (cam 3 linguri)
- 1 plic gelatina (10g)
- 100 ml lapte degresat 
- 1 lingurita esenta de rom
- 1 lingurita scortisoara pentru pudrat





Preparare

Puneti gelatina la hidratat in 100 ml lapte dulce rece. Dupa 10 minute incalziti gelatina, fara insa sa fiarba si amestecati sa fie omogena.

Mixati iaurtul cu indulcitorul si esenta de rom, apoi adaugati in suvoi subtire amestecul cu gelatina. Omogenizati si puneti in cupe, sau castronele, sau pahare. Ce va place si va este la indemana. 

Dati la frigider minim doua ore cat sa se inchege. Rasturnati pe o farfurie si pudrati cu scortisoara dupa gust. 



     Sursa retetei


Reteta este conforma cu dieta Dukan, incepand cu faza de atac, zilele de PP si nu contine tolerate. 


Daca va plac retetele mele si doriti sa fiti la curent cu postarile de pe blog va puteti abona la newsletter (coltul dreapta sus) sau ma puteti urmari pe Facebook.

Bon appetit!

4 comentarii:

  1. Recunosc ca m-a intrigat titlul acestei postari si m-am apucat de citit fuguta ca sa inteleg si eu cum se face jeleu din iaurt. M-am lamurit imediat, desi ultima fraza ramane un mister total pentru mine :) "faza de atac, PP, tolerate" ??? Pour les connaisseurs, cherie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma chere, la cat esti de slaba tu, sari peste ultima fraza si mananca fara sa pricepi cu " ce se mananca Dukanul"! Cele care tin dieta Dukan, stiu sigur despre ce bat eu campii aici. Love you :)

      Ștergere
  2. Mie nu mi s-a inchegat si am urmat instructuionile...oare de ce??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Andreea, eu am repetat reteta de mai multe ori si niciodata nu am avut probleme. Posibil ca iaurtul sa fi fost foarte lichid, sau gelatina sa fi fost veche. Daca respecti cantitatile si instructiunile de preparare a gelatinei nu ar trebui sa ai probleme.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram