Batoane cu cereale si banane - Din bucatarie, cu pasiune

miercuri, 22 februarie 2012

Batoane cu cereale si banane

Aveam de mult programat sa fac batoane cu cereale. Si clar m-am bucurat de rezultat. Sunt foarte simplu de facut si foarte sanatoase. 
Suporta combinatii diverse de cereale, puteti pune si ciocolata, fructe uscate, nuci, alune etc. Eu am pus si banane, fapt care le-a facut sa fie mai moi si sa ramana asa o saptamana.  



Ingrediente

- 2 cani fulgi de ovaz
- 1 cana fulgi de porumb 
- 150 g alune si migdale, crude (nesarate)
- 150 g fructe uscate (smochine, curmale, prune, mere, stafide)
- 150 unt 
- 150 g miere
- 2 banane coapte

Preparare

1. Amestecati cerealele cu alunele si fructele tocate marunt.
2. Intr-o craticioara topiti untul cu mierea si amestecati cu amestecul de cereale. 
3. Pasati bananele cu o furculita si amestecati-le cu cele de mai sus.
3. Asezati intr-o tava hartie de copt si presati amestecul rezultat cu mana in tava. Intindeti uniform.
4. Coaceti la foc potrivit timp de aprox 20 minute. Scoateti si raciti. Apoi le puteti taia in batoane potrivite ca marime.


Bon appetit!

8 comentarii:

  1. chiar cautam o reteta de batoane de cereale caci baietelul meu isi cam bate joc de cereale :) , am prin casa vreo 3 tipuri diferite , toate pungutele incepute si neterminate....si sa le arunc....parca imi e mila de buzunarul meu...multumesc pentru inspiratie

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu cum e cu atatea cereale si cand ii apuca pofta si de aia si de aia si ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu-mi dai si mie,imi iau jucariile si plec.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum sa nu iti dau? Tocmai tie ? Ia cate vrei, ca mai fac ...

    RăspundețiȘtergere
  5. tocmai am facut si eu, au iesit super bune! eu cumparam, insa mi se parea ca nu prea au gust.. asa ca am pus si putin mai multa miere, ca sa iasa dulci, ca asa imi plac! hihi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca ti-au placut. Nici nu se compara cu cele din comert. Te pup!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram