Idei in bucatarie: Cum sa congelezi ceapa verde - Din bucatarie, cu pasiune

marți, 20 mai 2014

Idei in bucatarie: Cum sa congelezi ceapa verde



Pentru ca gradina mi-a daruit anul acesta destul de multa ceapa si pentru ca aveam nevoie sa o scot din pamant, a trebuit sa gasesc o metoda de a o pastra verde. Asa ca dupa putina cercetare am aflat ca se poate congela si pastra foarte bine in acest mod. Poate multi dintre voi stiati acest lucru eu insa nu. Asa ca impartasesc asta si cu voi, cei care nu stiati deja :)

Eu am folosit pentru congelat doar frunzele adica partea verde. Daca doriti o puteti folosi pe toata. 

Incepem prin a spala si curata ceapa.Uscati cu un servet apa in exces. Tocati ceapa marunt si puneti-o intr-o cutie de plastic. Dati la congelator. 

Aveti grija ca punga sau cutia in care le pastrati la congelator sa fie inchisa ermetic. Nu doriti ca tot ce ce aveti prin frigider sa miroasa a ceapa, nu?

Avand in vedere ca prin congelare ceapa verde isi va pierde textura crocanta intentionez sa o folosesc la omlete sau mancaruri gatite, mai putin in salate.


2 comentarii:

  1. Eu am dat ceapa verde prin masina de tocat, pasta am pus-o in forme de silicon mici de briose la congelator si pe urma in punga. La fel am procedat si cu patrunjelul, leusteanul

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram