Mancare de ardei cu pui - Din bucatarie, cu pasiune

joi, 10 noiembrie 2011

Mancare de ardei cu pui

Astazi va servesc cu o mancarica aburinda si plina de culori, cu multi, multi ardei. Ardeii sunt legumele mele preferate.I-as manca oricum si oricand. O sa vedeti in timp ca o sa va zapacesc cu retete cu ardei grasuni si colorati.
Ardeii mei din gradina se incapataneaza sa nu inteleaga ca iarna vine peste ei. Ei infloresc de parca acum vine vara si nu iarna. Insa, gata le-a ajuns, ca prea isi fac de cap. I-am cules pe toti, si mici si mari  le-am spus la revedere si apoi am scos plantutele din pamant. Stiu, stiu ... sunt rea, dar ce era sa fac, trebuie pregatit terenul pentru primavara.
Si uite asa m-am trezit eu cu frigiderul plin de ardei, cu care trebuia sa fac ceva. Deci sa trecem la treaba:




Ingrediente:

- 1 piept pui 
- 1 ceapa
-5-6 ardei 
- 2 linguri bulion 
-2 linguri ulei 
- oregano, sare, piper, foi de dafin, boia de ardei 
Preparare:

Tocati ceapa si ardeii cubulete si dati deoparte.
 

Taiati pieptul de pui cubulete, fasiute sau cum doriti si caliti in 2 linguri ulei. Cand este rumenit, scoateti din tigaie si dati deoparte.


In uleiul ramas in tigaie adaugati ceapa si ardeii si inabusiti cateva minute.
 

Adaugati peste amestecul de ardei pieptul de pui si apa cat sa le acopere putin. Condimentati cu sare si piper, oregano, boia de ardei si foile de dafin. Lasati sa fiarba la foc mic. Cand este aproape gata, adaugati si bulionul si mai lasati sa fiarba 10 minute.
 

Am mancat-o fierbinte si repede, atat de bine mirosea ....
Bon appetit!





2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram