Pancakes cu cocos - Din bucatarie, cu pasiune

vineri, 1 noiembrie 2013

Pancakes cu cocos


Micul dejun de weekend ne da ocazia sa ne rasfatam cu bunataturi, in tihna si de multe ori servite in pat. Imi place sa folosesc cocos in bucatarie asa ca mi s-a parut normal sa il folosesc si in niste pancakes pufoase si cu miresme tropicale, numai bune sa iti incepi ziua intr-un mod placut. 



Ingrediente: 

- 270 g faina 
- 4 linguri zahar 
- 1 lingurita praf de copt
- 2 oua
- 350 ml lapte 
- 1 lingurita extract de vanilie 
- 6 linguri fulgi de cocos
-putin ulei pentru prajit


Preparare

Intr-un castron cerneti faina, adaugati zaharul si praful de copt. Separati albusurile de galbenusuri si bateti albusurile spuma tare. Peste amestecul de faina adaugati galbenusurile, laptele si vanilia si omogenizati. Incorporati cu grija, cu ajutorul unei spatule sau linguri albusurile batute. La sfarsit adaugati si fulgii de cocos. 
Lasati compozitia sa se odihneasca cam 5 minute. Trebuie sa fie cam ca o smantana de groasa, daca e prea fluida mai puneti putina faina, daca vi se pare prea groasa mai adaugati putin lapte. 
Incingeti o tigaie la foc mic, ungeti-o cu putin ulei si turnati cu ajutorul unui polonic sau lingura din compozitia de mai sus. Cand face bule la suprafata si se usuca intoarceti pe partea cealalta. Scoateti si serviti pudrate cu zahar si cu cocos daca doriti.







Bon appetit!

5 comentarii:

  1. Cat sunt de pufoase !!! Am salvat reteta sa o fac si eu :-D Pe cat sunt de innebunita dupa cocos niciodata nu m-am gandit sa fac pancakes cu cocos :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pufoseniile astea tare mult imi mai plac!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cocosul, imi plac si clatitele pufoase, deci sa trecem la treaba :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram