Chec rapid cu gem (fara oua) - Din bucatarie, cu pasiune

joi, 7 noiembrie 2013

Chec rapid cu gem (fara oua)

Ce ne facem cand cei din jur vor ceva dulce, repede si cu ciocolata? Facem acest chec cu gust intens de cacao, moale si bun de te lingi pe degete. In 5 minute e in cuptor, nu ne trebuiesc prea multe ingrediente, nu contine oua si ne mai scapa si de borcanele cu gem cu care nu stim ce sa mai facem (in cazul meu, nu neaparat si al vostru). Sa va mai spun ca nu e nevoie decat de o lingura si un castron, fara mixere, fara batut spume si frecat, si fara un maldar de vase de spalat dupa aia? 
Din cantitatile de mai jos iese doar un singur chec (mai maricel) asa ca daca doriti puteti dubla cantitatile. 

Ma gandesc acum ca daca as pune apa minerala sau lapte de soia in loc de iaurt ar fi si de post. Buna idee!



Ingrediente: 
- 150 g zahar 
- 125 ml ulei 
- 5 linguri gem 
- 180 g faina 
- 1 pachet praf de copt
- 40 g cacao 
- 300 g iaurt 

Preparare: 

Intr-un castron amestecati zaharul cu uleiul si gemul. Puteti folosi ce fel de gem doriti, eu am pus de pere ca-l aveam la indemana. Adaugati faina, praful de copt, cacaua si la final iaurtul. Toata treaba o faceti cu o lingura in maxim 3 minute. Turnati compozitia intr-o forma de chec tapetata cu hartie copt si coaceti la foc mic (180 grade) timp de 35-40 minute. 
Lasati sa se raceasca complet inainte de a taia. Daca doriti puteti sa-l glazurati sau sa-l pudrati cu zahar sau cacao.





Bon appetit!

5 comentarii:

  1. La multi ani, Mihaela! Zile senine si timp pentru gatit! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut checuletul, a iesit foarte bun si a disparut la fel de repede cat a durat sa-l fac, adica in doi timpi si trei miscari :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum l-am pus la cuptor si am emotii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice post, things explained in details. Thank You.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram